Ik ben over het algemeen erg tevreden over mijn bestelling bij Atelier Rebul. Ik heb de geurstokjes, handzeep en hand & bodylotion besteld en de producten ruiken echt heerlijk. De luxe geuren geven meteen een fijne sfeer in huis en de kwaliteit voelt goed aan.
Wat ik wel jammer vind, is dat de stickers van de handzeep en de hand & bodylotion qua kleur verschillen. Wanneer je de producten naast elkaar in de keuken zet, valt dat best op en oogt het minder als één geheel. Daarnaast had ik verwacht...