De Istanbul-geur van Atelier Rebul is zonder twijfel mijn favoriete geur op aarde! Vanaf het eerste moment dat je hem ruikt, creëert hij meteen een warme en luxueuze sfeer.
Ik ben er zó fan van dat ik echt alles uit deze lijn gebruik: de douchegel, shampoo én de geurstokjes. Zo geniet ik er ’s ochtends onder de douche al van, en blijft die heerlijke geur ook nog subtiel in huis hangen.
Voor mij is de Istanbul-lijn van Atelier Rebul echt een absolute must-have in huis!