كان عندي اسواء تجربه تسوق عبر الموقع بتاعكم ، بعد الشراء كان في ٢ منتج مش مضبوطين ، روحت الفرع اول مره و طلب كارت المشتريات لإكمال عمليه الاسترجاع، روحت مره تانيه بالكرت للاسترجاع و بعد ٤٥دقيقه في الفرع يقولي في مشكله ولازم الاسترجاع عن طريق الابليكشن.
و تيجي اسوأ مفجاءه الابليكشن مش شغاله استرجع ، في مشكله تقنيه ، فا اكلم الكول سنتر اكتر من مره ، و بعد ما اخيرا تم سحب الاوردر من المنزل ، أنا متاكده ان الفلوس مش هترد غير لما اكلمك ١٠٠ مره تاني للمتابعه .
بجد اسواء غلطه عملتها اني اشتري من الموقع