Bij het eerste ontwerp bleek dat de foto van mijn hond niet zo goed te zijn, zodat ik een tweede foto doorgestuurd had, waarbij je zijn verhoudingen beter kon zien. Maar hij stond wel mooier op de eerste foto. Bij het tweede ontwerp werd er een mooie mix van beide foto's gemaakt, waar ik heel tevreden over ben. Hij staat er heel mooi op.