Δοκίμασα το diesel, haze, window, gelato , νομίζω κάνουν όλα την ίδια δουλειά αλλά το haze είναι πιο δυνατό από όλα τα άλλα αλλά .Σε ανεβάζει χωρίς να σε ρίχνει μετά , αυτό που χρειάζεται κάποιος δηλαδή όταν δεν έχει πολύ χρόνο . Ότι πρέπει για μένα θα συνεχίσω να είμαι πελάτισσα καθώς και τα προϊόντα είναι ωραία αλλά και τα παιδιά σε ένα λάθος που έγινε με την παραγγελία μου, ίσως και δικό μου , μου το ανταπέδωσαν με το παραπάνω. 👍👍👍