Çanta büyüklük açısından çok uygun. Renkler uyumlu, malzeme kaliteli.
Saplar gövdeye dikili olduğu için askı ile kullanmada zorluk yaşanıyor, sert ve dik durdukları için sadece el çantası olarak kullanmaya uygun. Saplar halkalı olup sağa sola inebilse şahane olacak:)
Yine de beğendim, severek kullanacağım..